Wat kost een cv aanleggen in huis? 79m2

Wat kost een cv aanleggen in huis? 79m2.
Wonen nu in een huis met alleen electronisch boiler en kookplaat, alles op elektriciteit...dan moet goedkoper kunnen...

Wat kost het om een cv aan te leggen? Inclusief radiotoren, twee beneden, twee boven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Bij een bedrijf (wit dus) denk k toch wel tussen de 4 en 5000
Das wel een hele grove schatting
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Twee jaar geleden hebben wij in ons appartement een cv met 4 radiatoren laten installeren. De leidingen lopen door de vloer en de cv kast is buiten op ons balkon.
Wij hebben hier 5000€ voor betaald. Dit is een gemiddelde prijs.